Álláshirdetés - Ráckeve Város Polgármesteri Hivatal
Ráckeve Város Polgármesteri Hivatala
felvételt hirdet
igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
szabálysértés, birtokvédelem, telepengedélyezési ügyek
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet
- képesítési előírás:
• jogász szakképzettség;
• főiskolai szintű igazgatásszervező vagy rendvédelmi
felsőoktatásban szerzett szakképzettség;
• egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és középfokú számítástechnikai szakképesítés
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
Előnyt jelent:
- Közigazgatási szervnél szerzett – legalább 1-3 év - tapasztalat
- Közigazgatási szakvizsga
Jelentkezni az alábbi iratok, igazolások benyújtásával lehet:
- Fényképes szakmai önéletrajz
- végzettséget igazoló okmányok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2011. szeptember 1. napjától tölthető be.
A jelentkezés határideje: 2011. augusztus 29.
Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Bartal Zita irodavezető nyújt a 06-24/523-319-es telefonszámon.
A jelentkezések benyújtásának módja:
- Postai úton a Ráckeve Város Polgármesteri Hivatal címére (2300 Ráckeve, Szent István tér 4.) lehet küldeni, a borítékra kérjük írják rá: „Igazgatási ügyintéző”.
- Személyesen: Bartal Zita irodavezetőnél, Ráckeve Város Polgármesteri Hivatal, 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.