Tisztelt Lakosság!
A vírushelyzet rosszabbodása okán 2021. november 15. napján - szakemberek bevonásával – értekezletet tartott Önkormányzatunk, és az értekezleten elhangzott javaslatok alapul vételével Délegyháza Község Önkormányzat Képviselő-testülete a 2021. november 16-i ülésén elfogadott 228/2021. (XI.16.) számú határozatával a koronavírus terjedésének megfékezése céljából 2021. november 17-től az alábbi intézkedések bevezetéséről döntött:
1. A Délegyházi Polgármesteri Hivatal területén, ügyfélfogadási időben az ügyfelek és a dolgozók számára kötelező a maszkviselés. Ügyintézésre kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség; az időpont nélkül érkező ügyfeleket a Hivatal nem fogadja.
2. A Délegyházi Kölcsey Művelődési Ház területén a maszkhasználat kötelező. A Művelődési Házban szervezett programokon, foglalkozásokon, kizárólag védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek vehetnek részt. 2021. november 17-től a Délegyházi Kölcsey Művelődési Házban, illetve az Önkormányzat felügyelete alá tartozó egyéb intézményben zárttéri rendezvény tartására nincs lehetőség.
3. A Délegyházi Napsugár Óvodában, a Zsebi-baba Családi Bölcsődében, illetve a Vackor Bölcsődében a szülők/nagyszülők kizárólag maszkkal kísérhetik be gyermeküket. A gyermekek átvételekor és átadásakor, illetve a szülőkkel történő személyes kapcsolattartás során az intézmény dolgozói számára kötelező a maszkviselés. Egy gyermekkel csak egy szülő/nagyszülő léphet az intézmények területére.
4. A Délegyházi Sportház területén a maszkhasználat kötelező. (Ez a rendelkezés nem vonatkozik a vendéglátó-ipari egységre.)
5. A Délegyházi Polgármesteri Hivatal konyháin dolgozók számára heti egy alkalommal kötelező koronavírus-tesztelésen részt venni.
Az étel átvétele és átadása során mindenki számára kötelező a maszk viselése.
6. A Délegyháza Község Önkormányzat által biztosított iskolabuszon az iskola által, a tantermekre vonatkozó előírások érvényesek.
Az intézkedések hatályba lépésének időpontja: 2021. november 17.
Köszönjük a korábbi időszak fegyelmezett magatartását és kérjük a továbbiakban is ezt a felelős magatartást.
A Képviselő-testület fenti döntése értelmében a Polgármesteri Hivatalban ügyintézésre kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség; az időpont nélkül érkező ügyfeleket a Hivatal nem fogadja.
Időpontot az alábbi elérhetőségeke tudnak egyeztetni a Hivatal ügyintézőivel:
Központi e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telekadó, települési adó ügyintéző e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Építményadó ügyintéző e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Településüzemeltetési és –fejlesztési ügyintézők e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Beruházási és kereskedelmi hatósági ügyintéző e-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Pénzügyi Osztály e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
(felnőtt étkezés: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,
gyermek étkezés: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)
Szociális ügyintéző e-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Igazgatási ügyintéző e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Helyi iparűzési adó, idegenforgalmi adó, anyakönyvi ügyintéző e-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Községgondnokság e-mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Jegyző e-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Polgármesteri Titkárság e-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Központi telefonszám: 06-24/542-155
Mellékek:
1-es Titkárság
2-es Jegyző
3-as Településüzemeltetési és –fejlesztési ügyintézők
4-es Pénzügyi Osztály
5-ös Szociális ügyintéző
6-os Adó (Telekadó, Települési adó, Építményadó, Talajterhelési díj) és humánpolitikai ügyintézők
7-es Igazgatási ügyintéző
8-as Adó (Helyi Iparűzési adó, Idegenforgalmi adó), anyakönyv ügyintéző és Beruházási ügyintéző
9-es Községgondnokság
Beadványaikat ügyfélkapun (cégkapun) keresztül elektronikus úton, vagy postai úton is változatlanul meg tudják küldeni a Hivatal részére.
Dokumentumok letölthetők a következő linken:
https://www.delegyhaza.hu/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=1&Itemid=135
Hivatali Kapus elérhetőség:
Délegyháza Polgármesteri Hivatal KRID száma: 503153145
Délegyháza Község Önkormányzata KRID száma: 151010769
Megértésüket köszönjük.
Délegyháza, 2021. november 16.
dr. Molnár Zsuzsanna
jegyző